Niet tevreden?
Niet blij met je bestelling of met onze service? Dat vinden we natuurlijk niet zo leuk om te horen en we willen het dan ook graag alsnog met je oplossen. Om je klacht goed op te kunnen lossen hebben we minstens één van de volgende gegevens van jou nodig: Je Naam, Telefoonnummer of Bestelnummer.
.
Je kunt je klacht doorgeven via:
E-Mail: info@printcandy.nl
Tel: 0575-700 559
.
De bestelling is beschadigd aangekomen
We doen er alles aan om je bestelling in uitstekende kwaliteit te leveren, maar mocht er toch iets niet goed zijn gegaan (bijvoorbeeld een beschadiging), neem dan contact met ons op per e-mail, SMS of WhatsApp met een duidelijke foto van de beschadiging. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een gepaste oplossing. Mocht het echter zo zijn dat we het niet goed kunnen beoordelen via de mail of sms, dan vragen we je alsnog de bestelling aan ons te retourneren. Bekijk de Algemene Voorwaarden voor meer informatie.
.
Er is iets fout ingevuld
Posters worden exact zo afgedrukt zoals afgebeeld op de preview met de gepersonaliseerde gegevens die ingevuld zijn in de editor. Tenzij er een verzoek om een handmatige aanpassing is gedaan veranderd hier dus niets meer aan, en wordt er ook niet achteraf gecontroleerd op spellingfouten o.i.d.
.
Kan ik de bestelling retourneren?
De meeste producten die je bij Printcandy koopt worden op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing en gepersonaliseerde items kunnen daarom niet geretourneerd worden.
.
Goed om te weten:
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.